Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Technikum Reklamy

ZAWÓD: TECHNIK REKLAMY
cykl kształcenia: 5 lat
symbol cyfrowy zawodu: 311943

Kwalifikacje

PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

Przedmioty w zakresie rozszerzonym: język angielski
Języki obce: angielski, niemiecki.

Tu zdobędziesz umiejętności:
Absolwent szkoły kształcącej w zawodzie technik grafiki i poligrafii cyfrowej jest przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych:

  1. kreowania reklamy,
  2. zarządzania pracą zespołu lub projektem,
  3. kreowaniem kampanii reklamowej;
  4. tworzenia przekazu reklamowego;
  5. zarządzania kampanią reklamową,
  6. badanie skuteczności kampanii reklamowej,
  7. tworzenie podstawowych stron internetowych,
  8. kreowaniem kampanii w mediach społecznościowych.

Przedmioty w kształceniu zawodowym teoretycznym:

  1. Podstawy reklamy,
  2. Bezpieczeństwo i higiena pracy,
  3. Komunikacja interpersonalna,
  4. Kampania reklamowa,
  5. Język angielski zawodowy.

Przedmioty w kształceniu zawodowym praktycznym:

  1. Strategia w reklamie,
  2. Kreacja w reklamie,
  3. Produkcja reklamy,
  4. Planowanie kampanii reklamowej,
  5. Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej,
  6. Skuteczność i efektywność kampanii reklamowej.

Miejsca odbywania praktyk:

  1. Szkoła organizuje praktyki zawodowe w podmiotach zapewniających rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu w wymiarze 8 tygodni (280 godzin).
  2. Jakość świadczonych usług, profesjonalizm oraz możliwości realizowania się uczniów są priorytetem w wyborze obiektów do odbywania praktyk zawodowych.
  3. Uczniowie decydują, w którym z dostępnych podmiotów chcą odbywać praktyki.

Perspektywy zatrudnienia – specjalista reklamy – zawód zawsze potrzebny i na czasie.

Jest to zawód właściwie uniwersalny, jeżeli brać pod uwagę zatrudnienie. Specjaliści od rekalmy bowiem są chętnie widziani we wszystkich podmiotach produkcyjnych.

Posiadacz dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik reklamy znajdzie pracę w kraju i za granicą jako :

  1. Specjalista do kreowania wizerunku marki,
  2. Projektant przekazów reklamowych,
  3. Specjalista public-relations,
  4. Specjalista do zarządzania zespołami projektowymi,
  5. Kierownik projektów.
  6. Kierownik wydawnictwa,
  7. Kierownik działu promocji.

Miejsca pracy:

  1. Drukarnie cyfrowe,
  2. Wydawnictwa i telewizja,
  3. Freelancer,
  4. Biura projektowe reklamy elektronicznej,
  5. Agencje reklamowe i marketingowe,
  6. Firmy, korporacje, urzędy w działach promocji,
  7. Prowadzenie działalności gospodarczej.

Co po technikum?

Po ukończeniu technikum uczeń może przystąpić do egzaminu maturalnego, a następnie kontynuować naukę na studiach wyższych. Będzie mógł również uzupełnić swoje kwalifikacje w szkołach policealnych lub na kwalifikacyjnych kursach zawodowych.

Procedura zdobywania uprawnień zawodowych:

W trakcie nauki w technikum uczeń zdaje egzaminy w poszczególnych kwalifikacjach. Pierwszy egzamin może zostać przeprowadzony pod koniec III klasy, zaś ostatni w styczniu/lutym klasy V. Po każdym zdanym egzaminie uczeń otrzymuje świadectwo potwierdzające kwalifikację w zawodzie.

Gdy uczeń zda wszystkie egzaminy i ukończy szkołę otrzyma dyplom technika reklamy. Posiadany dyplom pomoże w poszukiwaniach zatrudnienia i świadczy o umiejętnościach ucznia.  Zatem znacznie łatwiej znajdziesz pracę!

OSTATNIO DODANE

KALENDARZ WYDARZEŃ

kwiecień 2025
maj 2025
czerwiec 2025
wrzesień 2025
Nie odnaleziono wydarzeń!

POPULARNE ARTYKUŁY

BEZPIECZNA MŁODOŚĆ